Samba 3 a config.pol

Zahoransky Jan ing. zahoranskyj na pp.slposta.sk
Úterý Červen 29 07:40:57 CEST 2004

Vedel som ako na to, len ma zaskocila jedna inet stranka, podla ktorej je
nutna pritomnost W2k DC controleru, aby sa to dalo vytvorit
/ntconfig.pol/. Este nieco OT. Da sa nejako docielit tomu, aby takyto
uzivatel /cez ntconfig.pol/ nemal nic na desktope okrem ikon na ploche?

On Mon, 28 Jun 2004 17:38:48 +0200, Michal Safranek <linux na dobris.net>