wifi karta_pcmcia

Robert Vojta robert.vojta na mandrake.cz
Úterý Červen 29 10:16:29 CEST 2004

V Út 29. 06. 2004 v 10:06 +0200 píše Silhavy Filip:
> Ahoj,
>
> nevite nekdo o nejaky wifi karte do pcmcia slotu zvladajici 54M, ktera jde rozchodit na linuxu ?

  Prohledejte archív na slova 'newmac' a 'V2', aby jste věděl čeho se
vyvarovat. Jinak já používám Belkin, který se mi nepovedlo rozchodit
jinak než za pomocí ndiswrapperu (používám ovladače určené pro Windows).

--

Q: How many IBM CPU's does it take to do a logical right shift? A: 33. 1
to hold the bits and 32 to push the register.