spam-post na webserver

Úterý Červen 29 10:28:23 CEST 2004

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> wrote:
> Koukam takhle do error-logu webserveru a vidim tam neco jako
> 207.68.98.5 POST /cgi-bin/email.pl
> 81.223.24.98 POST /cgi-bin/email.cgi
> 68.33.114.102 POST /cgi-bin/mail.cgi
> (sorry, neni to primo z logu)
> Myslim si, ze nejaky wirus nebo robot zkousi, jestli by pres muj webserver
> neslo spamovat. Je to tak?

najskor ano.

> A jaky je vas nazor na to, ze bych na pozadovane URL skutecne dal ty
> ocekavane cgi, ale samozrejme by to jen zapisovalo do nejakeho logu, co a
> odkud se posila a po par dnech bych je zase smazal.

ak mate dost vykonu, priestoru a pasma na prijimanie takych mailov (ak sa
mu to podari, je velka pravdepodobnost, ze zacne postovat masivne), mozete

osobne by som na to bud kaslal alebo to zablokoval v httpd configu
sposobom podobnym ako sa blokuje phf...
A day without sunshine is like, night.