qmail a prilis mnoho informaci...

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 29 11:17:05 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:
: co urobite, ked dakto z vasich pouzivatelov zacne spamovat? posielat
: virusy?
:
: sledovanim logov to zistite extremne tazko, pretoze qmailovske logy su na
: VELKY PRD, co je jednym z dovodov, preco sme sa na qmail vybodli...
: (google: qmail bugs and wishlist)

	Hmm, qmail ma docela dost nectnosti, ale rekl bych, ze malo logovacich
informaci k nim urcite nepatri.

-Y.