automaticke urceni kodovani

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Červen 29 16:17:21 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

> <lpavlic na cleverlance.com> píše v diskusním příspěvku
> news:1088490875.40e10d7b2071f na mail.cleverlance.com...

> No jasne, ja to spatlal narychlo pouze pro potreby ceskeho webu, takze ani
> to L-hacek me moc netrapi :-)
> --
> Petr

	Pokud mate zajem, tak jsem se ucastnil predelani pluginu pro HTML-kit
na konverzi tri cestin (ISO-8859-2, Win1250, CP852) mezi sebou. Sice tam
neni zadna autodetekce, ale zato obsahuje kompletni kodove stranky a je
to zdrojak => da se to z toho vyzobat. Dostupne budto jako VBS plugin
amConvertCodePage
http://www.chami.com/html-kit/plugins/info/amconvertcodepage/
nebo u mne (mam totez i v cistem C).

	Ales