nalehave

Černý Tomáš cerny na stapro.cz
Úterý Červen 29 17:42:57 CEST 2004

Reinstaloval jsem server s RH 9.0, veskera data jsem si zalohoval na jiny
disk, ketry ale bohužel odesel do nenavratna. Je nejaka sance, ze z toho
puvosnijo disku dostanu dar zpet. U zalozniho disku doslo k totální
destrukci.

Situace je takova, ze puvodni fs na serveru byl ext3. Spustil jsem
reinstalaci, smazal stare svazky, vytvořil si nove, také ext3 a pokracoval v
instalaci az do konce. Když jsem skoncil, tak jsem se dozvedel ze vlastne
zadna zaloha neexistuje. Jde o velmi dulezita data, která bych nutne
potreboval obnovot. Existuje nejaky nastroj??

Diky cernyto