zistenie otvorene UDP portu cez nmap

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Červen 29 20:25:29 CEST 2004

Cafko
Mam takyto problem:
Pouzivam openvpn a jeden stroj, na ktory sa pripajam ma dynamicku IP
adresu.
Ked sa mu z casu na cas zmeni, musim ju zistit a nastavit si moju
stranu, kam sa ma pripajat.
Problem je ze ako ju zistit, da sa poslat tam email a pozriet hlavicky
cez co vsetko to slo, ale ja som to chcel cez nmap preskenovat v celej
tej sieti vsetky pocitace ktore maju otvoreny UDP port 5000.
No ale nejako sa mi to nedari, cez firewall tam mam vsetko filtrovane,
az na tento port.

ked dam nmap ip.toho.stroja tak mi napise ze vyzera ze je vypnuty, ale
urcite nie je lebo tunel mi ide.

Mal som predstavu ze to pojde asi tak ze

nmap -p U:5000   ip.tej.siete.*

ale nejde to, man nmap tiez nepomohol.

Viete niekto ako cez nmap zistit ci tam nieco je alebo nie?

Dakujem

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)