zistenie otvorene UDP portu cez nmap

Úterý Červen 29 21:10:28 CEST 2004

On Tue, 29 Jun 2004, Jan Nemsak wrote:

> [...] ale ja som to chcel cez nmap preskenovat v celej tej sieti
> vsetky pocitace ktore maju otvoreny UDP port 5000. No ale nejako sa mi
> to nedari, cez firewall tam mam vsetko filtrovane, az na tento port.

Obecne skenovani UDP portu je temer neresitelny problem, protoze
nelze rozlisit, jestli sondovaci paket narazil na otevreny ale zcela
nekomunikativni port (coz je vetsina otevrenych UDP portu, protoze dobre
navrzena sluzba na UDP reaguje pouze na pakety, ktere dokaze identifikovat
jako patricne zpravy prislusneho protokolu), nebo jestli byla sonda nekde
tise zahozena.