Zapis ze scriptu do mysql

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Červen 30 12:57:17 CEST 2004

Dobry den.

Narazil jsem na problem, ktery je asi popsany v manualu, ale ja to z nej
nejak nedokazu rozlustit.

Mam script, ktery ve finale ma ctyri hodnoty ve ctyrech promennych a ja je
potrebuju ulozit do mysql databaze. V manualove strance musql jsem si nasel
mysql -e. Ale nechapu z toho, jak to mam pouzit. Uz jsem zkousel nekolik
moznosti, ale nevim jak dal:

V tom scriptu jsem nechal vytvorit soubor vlozit.sql, ktery jsem ulozil na
disk a ktery obsahoval jen dva radky:

connect databaze;
insert into tabulka ..... atd;

a pak jsem volal mysql -e vlozit.sql

To se ukazalo jako spatny postup.

Tak jsem zkusil:
mysql -e source vlozit.sql

Taky chyba. Ovsem kdyz spusim normalne mysql a napisu prikaz: source
vlozit.sql, tak to projde v poradku.

Nakonc jsem zkusil poslat primo ty prikazy:
mysql -e connect vysledky;
(nehlasi nic)
mysql -e insert into vysledky (datum, cas, ........
Hlasi chybu, nekde u '('

Kdyz spustim mysql, pripojim se k db a spustim ten insert, tak to probehne
bez problemu.

Jak mam udelat, abych dostal data do mysql ze scriptu?

Diky

TNX