nalehave

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Středa Červen 30 16:10:41 CEST 2004

On Wednesday 30 of June 2004 08:10, Jaroslav Lukesh wrote:

> PROC? delate reklamu warezu v open source komunite?
>
> To jako aby novacci meli pocit ze vse je zadarmo? Nedelejte to prosim...

Presne tak,
pokud jsou data _velmi_ dulezita, tak nebude tolik dulezite zaplatit nejaky
zlatak za jejich zachranu. A to je jedno jestli sotfwarovou, nebo hw od
nejake firmy.

Samozrejme je to mrzute, ale vetsinou zjistite ze ty data zase tam moc
dulezita nebyla ... jak se to stalo pred par lety mne.

Pavel Benisek