TV karta - Suse 9.1, jadro 2.6

paolo.d paolo.d na 64.cz
Středa Červen 30 16:47:06 CEST 2004

Prosim o radu jak rozjet TV kartu (PCTV Pinnacle) pod SuSE9.1, tedy jadrem
2.6? Drive jsem to upravoval v module.conf, ale tam to ted neni. Uz to tu
padlo, ale bohuzel v archivu stale nejde vyhledavat :-(. Tak se na me
nezlobte a zopakujte to. Kartu mi najde, aplikace (xawtv i kdetv) dokonce
najdou kanaly, jen v okne se nic nemeni. Je tam trvale jeden kanal a to jeste
bez zvuku. Nejde prepinat, i kdyz vybiram jine. Zvukovka mi normalne jede,
treba v XMMS. Pod SuSE 9.0 (jadro 2.4) jelo bez problemu.
(nasleduje jeste dotaz na tablet :-))

Diky

--
paolo.d na 64.cz