Gentoo a SB Live

Petr Koval pk na nux.at
Středa Červen 30 22:17:52 CEST 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> 1) Mate sb-live 5+1 s emu10k1 chipem?
> 2) Jake moduly jsou zavedeny,
>    pochazeji ze standardniho jadra nebo jsou z
>
>    http://sourceforge.net/projects/emu10k1/
>
> Tusim cim by to mohlo byt.
>
> O.

Ja bych mu rozhaseni Portage Databaze moc nedoporuroval,
nakonec to co je treba v ni je.
Tak spis bude podobny problem jak ja mam
s svgalib helperem.
Ale to je vseobecny problem s externimi Moduly
ktery byl drive i s pcmcia-cs.

Je zapotrebi pri kazde zmene na Kernel Konfigu
zacit od uplneho zacatku, tedy od uchovani
Konfigu nekam, make mrproper, Konfig na zpet
a znovu make menuconfig, ale hned na zaaznam
na make dep atd.

To je jedina cesta jak svgalib teho casu opet
spravit kdyz se neco na modulovych zavislostech
pokazi. A ja si myslim ze to s tim emu10k1 nebude jine.

Dotaz na OP (Stepana), v jake souvislosti pouzivas
ALSA popr. OSS, ci vebec ne?

Petr