vypinani IDE HDD

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Březen 1 07:42:55 CET 2004

On Fri, Feb 27, 2004 at 10:36:02PM -0100, 515 wrote:
> zdravim,
> muze mi nekdo poradit cim vypinat (suspendovat?) IDE HDD ze shellu, a
> opet ho podle potreby zapinat za behu systemu?
Uz bolo povedane, hdparm -y alebo -S alebo -Y (posledne je nebezpecne a moze
sa ti stat ze disk sa bez rebootu nespamata).

> a jeste druha otazka:
> mam CD, kde jsou ve windows videt skryte soubory, ale v GNU/Linuxu ne,
> ani s volbou unhide pri mountu, cim to je
Definuje "skryte", ja take nepoznam. Nie je to nahodou inym obsahom joliet a
rockridge? Skus
mount /mnt/dvd -o norock
na vypnutie rockridge (to sa defaultne uprednostni pred joliet).

> dekuji
> svoboda
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
           There are two kind of sysadmins: Paranoids and Losers