mozilla umask

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Pondělí Březen 1 08:20:29 CET 2004

Pavel Kankovsky wrote:

> Hmm...zajimave. Zvlast zajimave je to, kde tu hodnotu vzal Konqueror.
> Nebylo to nahodou tak, ze Konq. byl ve skutecnosti spusten s umaskem 002?

mozne to je tak, ze si Konqueror hodnotu umask zobral nie z aktualneho
terminalu (shellu), ale napr hodnotu umask s ktorym bolo pustene
prostredie KDE, alebo nejak uplne inak

> Tohle ma byt jako rozumne nastaveni umasku?

:-)
myslim, ze velmi rozumne (nestandartne), aby som videl, ze to nerobi to
co ocakavam, urcite to nie je moje standartne nastavenie

> Jiste. Mate zdrojaky, ne? :)

mal som na mysli skor nejaky config (mozilla)

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computer & Telematic, s.r.o.