program na spravu IP

HORA Vladimir noe.brno na telecom.cz
Pondělí Březen 1 12:22:11 CET 2004

Dne po 1. března 2004 06:07 Jiri Mares napsal(a):
> Nevite o nejakem programu na spravu a evidenci IPcek? Zatim si je
> eviduju v OpenOfficu, ale je to pruda - mel bych predstavu neceho, co by
> mi nejak jasne vizualne oddelovalo (barevne, nebo automaticky
> odsazovalo) site/podsite, co by mi hlidalo, pokud bych chtel pridelit
> nekomu podsit, ktera uz treba patri do rozsahu nekoho jineho a tak.
> Zda se mi, ze kdyz se buduje vetsi sit, kde kazdemu davam jine podsite,
> brzo se v tom clovek ztrati.
>
> Diky, jirka

Hledal jsem totez, dlouho a intenzivne a pouzitelne shledal jenom phpip
(webove rozhrani nad MySql - viz. freshmeat) - na pet Cckovych siti prilis
primitivni a pak mi byl doporucen http://irm.schoenefeld.org/ kde je i
interface pro DHCP a podobne uchylnosti, jenze to je zase spis pro providery.

		.lada hora.