Po prekladu jadra nefunguje ping

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 1 13:37:08 CET 2004

On Mon, 1 Mar 2004, Jirka Mares wrote:

> Tady je muj config:

Zadny duvod, proc by s tim jadrem nemel fungovat ping nevidim, ale nejak
nechapu, co jste tou konfigurace sledoval. Zjevne to neni pokus o male
nemodularni custom jadro. Tak proc tam vsechno davate staticky? Vcetne
hromady veci, ktere zarucenene nepotrebujete?

Doporucuju vzit nejaky debiani defaultni .config, pridat si ho do sveho
stromu a projet pomoci make oldconfig a pak v menuconfigu upravit jen to,
co potrebujete upravit.

S tim pingem -- zkousel jste to nejak sniffovat tcpdumpem?

-- Honza Houstek