Pripojeni pres vice provideru najednou

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Březen 2 07:02:24 CET 2004

On Tue, 2 Mar 2004, Pavel Lisy wrote:

> Je to vubec resitelne? Doufam, ze ano. Mohl byste mi nekdo naznacit,
> jakym smerem se mam v hledani reseni vydat?

Prectete si poradne dokumentaci na http://lartc.org, je to tam rozebirane.

Na tech dvou rozhranich budete mit ruzne IP site. Asi nejrozumnejsi
balancing, ktery muzete udelat, je povesit nektere sluzby na jeden
interface a jine na druhy. Jakykoliv pokus dynamicky to posilat nejdriv
jednim a pak druhym rozhranim ma v tobe ten potiz, ze to spolehlive
rozbije navazane TCP spojeni.

Podobne to plati o ciste odchozim (zevnitr iniciovanem) trafficu. Bud ho
budete posilat jednim interfacem, nebo je budete nejak stridat, ale kdyz
to neudelate dost chytre, tak vam to bude take likvidovat konexe.

-- Honza Houstek