Samba a WinXP

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Úterý Březen 2 15:23:59 CET 2004

Dobry den,

Radek Žuja wrote:
> Zkusil bych vyhodit ten parametr
>  netbios aliases = userver-p
to take nepomohlo.

> a pak jsem se chtěl zeptat, jestli ty windy pak ten disk zvovu připojí nebo
> ne
> a jak se n ten server přihlašujete - JAKO guest.
> A co se píše v logu te stanice co jí to kopírovani spadne
> (/var/log/samba/%m.log)
V logu toho pocitace je :
[2004/03/02 15:21:22, 1] smbd/service.c:close_cnum(887)
   malo-p (192.168.65.9) closed connection to service ucto
[2004/03/02 15:21:34, 1] smbd/service.c:make_connection_snum(705)
   malo-p (192.168.65.9) connect to service ucto initially as user
nobody (uid=99, gid=99) (pid 2584)

Na server se asi jako guest.Proste si jej najdu v okolnich pocitacich.
heslo to po mne nechce. Potrebuji to bez hesla.
Winy ten disk normalne vidi dal. Jen obcas neprojde cele kopirovani nebo
instalace na nej.

Petr

--
email : petr_h na mrp.cz;ok2cqr na post.cz
work  : www.mrp.cz