ALSA VIA8233 bez zvuku

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Úterý Březen 2 15:26:27 CET 2004

V Ut 2. Marec 2004 13:21, Jan Marek <jmarek na jcu.cz> napísal:
> Prikladam svuj soubor asound.state. Zkus ho ulozit a potom spustit:
>
> alsactl -f asound.state_(ten_ulozeny) restore
>
> Uvidis, zda to pomuze. Pokud ano, staci ho pak nakopirovat do
> /etc
Upravil som prvy riadok pre moju zvukovku na
state.V8233 {
spustil alsactl s tym suborom a je to po starom. ziaden zvuk :-/

Vsimol som si este, ked je okolo mna "absolutne" ticho a ja dam cez alsu nieco
prehravat, tak to v sluchatkach pocujem tak na hranici pocutelnosti (nemam
problem s usami :-) a tato hlasitost je nezavisla na nastavenej hlasitosti v
mixeri. Myslel som, ze soft. mixery nevedia pristupit k hardware, ale ked
sucasne spustim aumix aj alsamixer a v jednom menim hlasitost, tak v druhom
sa meni tiez.

Asi to necham tak a kupim si nejaku pci zvukovku :-( Snad pojde bez
problemov ...

dakujem
--
Milan KUNDRÁT