Je k necemu potreba /proc/kcore?

Úterý Březen 2 15:43:30 CET 2004

On Tue, 2 Mar 2004, Petr Tomasek wrote:

> Takze otazky:
>  1) Je /proc/kcore dobre k necemu jinemu, nez ladeni
> jadra a instalaci backdooru?

Silne pochybuju, ze lze pouzit k "instalaci backdooru", kdyz
pres ne nelze provadet zapis (nema vubec implementovany write).

> Fungovala by bez nej bezna distribuce(TM)?

Nejspis ano.

>  2) Existuje nejake reseni, kde by uz /proc/kcore
> nebylo v jadre zakompilovane (pokud jsem se dival

vi /usr/src/linux/fs/proc/proc_misc.c :)

>  3) Je nejaky zpusob, jak se do jadra presto dostat
> (nepocitame-li chyby v jadre)?

Pomineme-li, ze pres /proc/kcore nelze nic menit...

Jakmile ma clovek euid 0, tak je obvykle prehrsel moznosti, jak
systemu ublizit. Lepsi je dzina nepoustet z lahve ven, nez se
ho snazit ex post zpatky do te lahve nacpat.