latex & quick reference card

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Březen 3 09:12:08 CET 2004

Prajem vsetkym prijemny den.

Hladal som pre latex nejaku quick reference
card s aktualnymi moznostami, alebo dokumentaciu
v html, kde by boli vsetky moznosti. Bohuzial
nachadzam vsade iba pre TEX. To mi pravdaze
tiez pomoze, ale ja by som chcel nieco pre
sucastny latex.
Zatial som nasiel velmi dobry site na QRC:
http://www.digilife.be/quickreferences/quickrefs.htm
(mozno niekomu pomoze aj pre inu dokumentaciu
je tam toho celkom dost)

Ide mi napriklad o to, aby som vedel najst vsetky
moznosti pre terajsi latex a nepouzival nejake
zastarale veci ked je nieco novsie. Napr:
\documentclass[a4wide,12pt]{article}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage[slovak]{babel}

alebo
\documentclass[11pt,titlepage]{article}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage{slovak}
\usepackage{a4wide}

Latex mi zozere oboje, ale co je novsie a hlavne
spravne. Tak isto o formate a4wide som sa dozvedel
len z jedneho dokumentu, vyskusal som. Viac sa mi
paci, preto ho pouzivam. Lenze kde by som mohol
najst, ze dany format podporuje teda v latexe existuje?
Tak isto ake balicky (\usepackage) latex obsahuje a pod.
Prave taketo informacie by som chcel mat v QRC, alebo
v inej elektronickej dokumentacii k latexu.

Neviete kde nieco take aktualizovane rastie?

Dik

Igor

PS: pouzivam LATEX z MDK9.2 + editor vim
Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia