convert na obrazky a photoshopi nesmysly

Tomas Konir moje na vabo.cz
Středa Březen 3 10:09:34 CET 2004

On Wed, 3 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> zkonvertoval jsem si prikazem convert haldu obrazku, chtel jsem z nich
> udelat parkilove nahledy, jenze ony maji kolem 40k, pricemz by mely mit
> tak 7k.
>
> Kdyz jsem se dival dovnitr, tak ty obrazky obsahuji taky nejaky XML kod,
> patrne nejaky ICC profil a poznamku o tom ze pochazi z photoshopu.
> Nevite nekdo jak donutit convert nebo neco jineho commandlinoveho aby
> vsechny tyto informace vyhodil?

<irony>
Vhledem k tomu, ze presne vim jaky format je pouzity na nahledy je mi
naprosto jasne, co je nutne udelat
</irony>

Jak asi muze nekdo poradit, kdyz nejsou prilozene drivery a kristalova
koule ? Udelejte si nahledy v nejakem formatu, ktery nezachovava textove
informace ze souboru a krome manualu zkuste pouzit hlavu (doporucuji
nekterou ze stabilnich verzi).

	MOJE

--
Konir Tomas