convert na obrazky a photoshopi nesmysly

Tomas Konir moje na vabo.cz
Středa Březen 3 11:33:44 CET 2004

On Wed, 3 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dekuji za rady, ale jelikoz tech obrazku je pekna halda, jsou to 2-8
> megove jpegy a celkem to prevedeni trva, zajimalo mne, jestli neni
> nejaka kratsi cesta, kdy se obrazek v nahledu nebude znovu ztratove
> prevadet ale rovnou se stripne.

Mel jsem na mysli pouzit k prevedeni jiz udelane nahledy a zkusit je
prevest do formatu, ve kterem se textova informace neuchovava (bmp? :-).
(Potom treba klidne prevest zpatky)

> Priste se taky zkuste zamyslet, ze prvni odpoved ktera vas napadne,
> nemusi byt ta uplne spravna.

Ono s minimem informaci se radi spatne.

	MOJE

--