Samba a WinXP

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Středa Březen 3 11:37:01 CET 2004

Dobry den,

kdyby to byl problem sitovky tak to dela i kdyz kopiruji/instaluji z
Win98. Ale to nedela. Veskere instalace z Win98/98 projdou bez problemu.
Zlobi to jen na Windows XP.
Z konfiguraku samby jsem vyhazel zminku o character set a clinet code
page a testparm nevypsal zadne chyby.
Sitovky jsou 3COMy.

Petr

--
email : petr_h na mrp.cz;ok2cqr na post.cz
work  : www.mrp.cz