FTP - Ilegal PORT command

linux na ssos.cz linux na ssos.cz
Středa Březen 3 13:17:36 CET 2004

Dobry den,
mam nasledujici problem.
Rozjel jsem na hostingovem serveru vsftpd, ale pri pokusu o pripojeni (za
linuxovym routerem) mi klient ohlasi "500 Ilegal PORT command(ipadresa stanic,
porty) a tam jsem skoncil.
V konferenci jsem se docelt, ze musim mit u masquarady naloadovany modul
ip_nat_ftp. Ten jsem naloadoval a vice mene co funguje jak ma. Ale.
Kdyz jsem tam ten modul nemel, tak jsem se dostal i na jine hostingy a vse
bylo v poradu, pouze u meho hostingu se objevila tato chyba. FTP demonem to
neni, protoze jsem zkousel i proftpd a pure-ftpd - stale stejna chyba.
Mam otevrene porty 20 (ftp-data) a 21 (ftp). Zatim mi funguje pasivni rezim,
ale aktivni ne a ne.
Je chyba v konfiguraci vsftpd (i kdyz nevim jak bych to mel nakonfigurovat)
nebo mam spatne nakonfigurovany firewall?
Predem dekuji
S pozdravem

-- Filip Flajšar

Tento mail byl poslán přes SSOŠ Webmail...   <http://www.ssos.cz/webmail>