crypto

Milan Kocián milon na wq.cz
Středa Březen 3 18:31:50 CET 2004

On Wed, 2004-03-03 at 17:03, Petr Vejsada wrote:

> Ve 2.6 uz cryptoloop je, sam jsem na 2.6 jen koukal, zatim na nej neprechazim.
> Nemel by byt valny rozdil mezi 2.6 a 2.4 22+ + cryptoloop patch. Ovsem neresi
> to problem s util-linux, ty si musis stejne vybrat dle sveho uvazeni (tedy
> alespon losetup)

Jeden rozdil je. Funguje xfs na kryptovanem sw raid5. To v 2.4
nefungovalo. Ovsem, co tak procitam kernel traffic, tak cryptoloop bude
casem obsolete (pry kvuli tomu, ze to nikdo poradne nespravuje). A misto
nej se bude v budoucnu pouzivat crypt over device-mapper (pry je to
jednodussi delat pres nej).

S pozdravem Milan Kocian