doporucte HW a co misto RH

mardon mar.don na seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 08:08:34 CET 2004

Ahoj linux,

mam RH 9. 0, 200 uziv na nem sendmail, squid, pop3, DNS do budoucna planuji HTTP, FTP
Mysql, imap nejaky tunel pro VPN
Potrebovala bych doporucit HW
momentalne to bezi AMD 1GHz 256 Mb RAM HD 20Gb GeoForce 2MX a to se mi zda malo

Dalsi dotaz je co misto RH, ktery konci s free updatem?
Do fedory se mi moc nechce, protoze nechci system co pul roku
reinstalovat.
SuSe se mi zda vhodnejsi na desktop.
Nechci vyvolavat plamenou diskusi, spise me zajimaji zkusenosti
tech co byli zvykli na RH a presli na jinou distribuci.

Samozrejme nutnou podminkou pro volbu jsou updaty bez problemu
a system zdarma.

Diky vsem za jejich nazor predem

--
s pozdravem,
 mardon                          mailto:mar.don na seznam.cz