doporucte HW a co misto RH

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Březen 4 08:23:40 CET 2004

> Dalsi dotaz je co misto RH, ktery konci s free updatem?
> Do fedory se mi moc nechce, protoze nechci system co pul roku
> reinstalovat. SuSe se mi zda vhodnejsi na desktop. Nechci
> vyvolavat plamenou diskusi, spise me zajimaji zkusenosti tech
> co byli zvykli na RH a presli na jinou distribuci.

Ja jsem ted vyzkousel Trustix a moc se mi to libi. Akorat to na muj vkus
ocesali az moc. :-) Vse podstatne, co jste jmenoval to ma, ale treba ja si
rad dopreju komfort midnight commandera a tak jsem si ho musel zkompilovat
ze zdrojaku. Iso ma neco malo pres 300MB, takze se to vleze na jedno CD.
Pokud neco v distribuci chybi jako napr. amavis, spamassassin, tak contrib
rpm se daji najit treba tady:
http://tsldev.trustix.org/cloud/contrib/
Maji vlastni sw pro update a instalaci, ktery se jmenuje swup a pouziva se
podobne jako up2date v RH. Daji se pomoci neho delat automaticke update
baliku, daji se instalovat programy. Da se tam pridat repository na contrib
baliky, takze to muzete pouzit i na jejich instalaci.
Ale nejsou tam zadne X-ka, zadne graficke udelatka, je to hodne stroje.
Zatim mi to jeste pri nicem nevadilo. Tak uvidime, jestli na neco narazim.
:-)
Dokumentace mi prijde taky hodne stroha, ale da se najit treba to, jak
zprovoznit spamassassin nebo jak nainstalovat Oracle 9i a pod.

TNX