crypto

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Březen 4 10:31:02 CET 2004

Milan Kocián wrote:

> Jeden rozdil je. Funguje xfs na kryptovanem sw raid5. To v 2.4
> nefungovalo. Ovsem, co tak procitam kernel traffic, tak cryptoloop bude

Jo, to mas teda pravdu, jak jsem sam trochu drsne poznal. Presne tohle jsem
chtel udelat a prisel o cely filesystem (cerstve vytvoreny a naplneny, ale
70GB ladovat znova me teda moc nebavilo.

Rikal mi Joe ze to je opravene az ve 2.6.4-rc1, ale v changelogu jsem to nejak
nenasel.

> casem obsolete (pry kvuli tomu, ze to nikdo poradne nespravuje). A misto
> nej se bude v budoucnu pouzivat crypt over device-mapper (pry je to
> jednodussi delat pres nej).

Ktery bude nejlepe nekompatibilni se stavajicim cryptoloop :-(, to mam radost.
Zase travit hodiny a hodiny a zkouseni , uf.

--
Zdraví
Petr Vejsada