doporucte HW a co misto RH

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 4 12:28:49 CET 2004

On Thu, Mar 04, 2004 at 08:08:34AM +0100, mardon wrote:
> Ahoj linux,
Cau.

Tym by som sa moc netrapil, mame tu http://www.fedoralegacy.org/

> Nechci vyvolavat plamenou diskusi, spise me zajimaji zkusenosti tech co byli
> zvykli na RH a presli na jinou distribuci.
Bol som zvyknuty a nepresiel som. Na routre sice budem davat vlastnu
distribuciu ale na servroch a desktopoch zostanem pri RedHat/Fedora.

> Samozrejme nutnou podminkou pro volbu jsou updaty bez problemu a system
> zdarma.
Fedora Legacy spolupracuje s yum-om a apt, up2date od verzie z Fedora Core 1
tieto 2 dodatocne formaty tiez podporuje a dokonca mam dojem ze aj defaultne
yum pouziva.

> s pozdravem,
>  mardon                          mailto:mar.don na seznam.cz
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.