php neuvolnuje pamet

Stanislav PETR stanislav.petr na glux.cz
Čtvrtek Březen 4 12:54:05 CET 2004

Dobrý den,
4. března 2004, 11:08:57, napsal jste:

JJ> Dobry den, mam problemek s php:
JJ> Stvoril jsem jednoduchy program pro testovani rychlosti,
JJ> ve smycce dela echo a meri, jak dlouho to trvalu a kolik
JJ> poslal. Zkousim to na pomerne vekych datech, cca MB
JJ> az 10MB.
JJ> Chodi to spravne, ale po kazdem spusteni testu je pres
JJ> free videt, ze system ma pouzito vic pameti. Vzdy ubyde
JJ> cast pameti stejne velka, jako ve vysledne testovaci html.
JJ> Pokud pamet dojde, skonci to uplnym zatuhnutim serveru,
JJ> tedy na ping odpovida, ale harddisk neustale jede, server
JJ> je nepouzitelny.
> [...]

Operacni system? Verze Apache? Verze PHP? Php je jako modul nebo jako
cgi interpret? PHP je z nejakeho binarniho balicku nebo jste jej sam
kompiloval - v tom pripade s jakymi parametry a jakym prekladacem?

--
S pozdravem,
 Stanislav PETR