crypto

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Březen 4 16:41:34 CET 2004

On Thu, 4 Mar 2004, Milan Kocián wrote:

> Ve 2.6? Ja na tom mam cca 40GB dat, sdilim to pres NFS i Sambu a zatim
> jsem nemel problemy. Mam to vicemene na hrani, ale zatim to funguje.
> Neni to tedy pod zadnou velkou zatezi.

XFS ve 2.6 ma opakovatelne problemy pri pristupech na vetsi partisny (pada
a zpusobuje data corrpution). Psal jsem si o tom s vyvojari z SGI, vedi o
tom. Na svazcich vetsich nez 1TB spadne spolehlive do nekolika vterin,
nejpozdeji minut, pote co si ji klienti pres NFS namountuji a zacnou
zapisovat a cist. Chyba se tam tedy urcite nekde skryva, otazka jen je,
kdy a jak se projevuje (evidetne casteji na vetsich partitions).

--
JiKos.