crypto

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Březen 4 17:41:51 CET 2004

Milan Kocián wrote:

> Ve 2.6? Ja na tom mam cca 40GB dat, sdilim to pres NFS i Sambu a zatim

jeste upresnuji - bylo to na 2.4.25, SW-RAID5 asi 330GB, mountnuty pres loop.
Stacilo par mkdir, rmdir, umount a mount a tak kolem ctvrteho mountu sel
spolehlive do kytek.

Zajimave, ze pokud jsem ho neprimountovaval a neodmountovaval, tak jsem na nej
tech 70GB dat nahral (bezelo to pres noc) a vsechno OK. Ale priste se uz
primountovat nepodarilo. Stejne to padalo i pres normalni loop (tedy ne
cryptoloop).

--
Zdraví
Petr Vejsada