RE: asi vyřešeno: SAMBA 3.0.2 PDC + (open)ldap backend

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Březen 4 18:53:30 CET 2004

> POdle me se to jmenuje samAccount, mozna je v dokumentaci chyba.

Správný objectclass je sambaSamAccount. Problém ale byl, že přesto, že jsem
filtr napsal správně (tj. default podle dokumentace ale s opraveným názvem
objectclassu), SAMBA neuměla dokončit registraci stanice do domény. Přesněji
- vyvolal se skript, který správně založil záznam ale smbd pak něco nenašel
nebo (jak mi jeden kolega napsal) snažil se to založit znovu, to opravdu
nevím, prostě pro Windouza to bylo jako bych neměl oprávnění účet stanice
přidat. Po odstranění uvedeného filtru z konfigurace to začalo šlapat jako
hodinky.
Legrace je, jak jsem na to přišel: Ani mnohadenní zkoumání logů smbd a slapd
a pokusy o luštění zdrojáků mi nepomohly (teda pomohly - málem do blázince).
Protože jsem ale v logu slapd viděl zdvojený test na objectclass ve filtru
(smbd tam přidal ještě jednou totéž), řekl jsem si, že to sice funguje ale
není to hezké. A tak jsem ten filtr vyhodil - a měl jsem po starostech...

M. Vancl