změna rozlišení obrazovky v XF86 4.x

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Březen 5 10:36:24 CET 2004

On 04. Mar, 09:59 PM CET, Martin Šanda <martin.sanda na balustrada.cz> wrote 42 lines:
> Vážení a milí!
>
> Narazil jsem na problém se změnou rozlišení v XF86 4.x pomocí xrandr.
> V konfiguráku jsem v patřičném řádku sekce "Screen" doplnil do "Modes" další
> dvě rozlišení, přepínání funguje, ale původních (a defoltních) 1024x768
> zůstává u menších rozlišení jako virtuální obrazovka.
> Nevíte co dělám blbě? Nebo to jinak nejde?
> Pokusil jsem se prokousat man stránkama k XF86Config i k xrandr, ale bez
> výsledku...

Myslím, že to co máte v Modes jsou rozlišení (bez ohledu na nastaveni
Virtual) a pokud se přepnete na jiné rozlišení (menší), velikost (v bodech)
zůstane stejná, takže se vám obrazovka zvirtualizuje. Logicky: pokud by se
"nezvirtualizovala" (FUJ!), okenní manager by musel přeskládat celou vaši
plochu a přizpůsobit ji novým rozměrům

MK