Dazuko

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Březen 5 10:42:43 CET 2004

On Fri, 5 Mar 2004, Robert Vojta wrote:

> glibc-kernheaders

No prave ze tyhle ne. On chce kompilovat kernelovy modul, takze potrebuje
headers soubory te presne verze kernelu, kterou provozuje, ne ty
abstrahovane hlavicky pouzivane glibc.

Pokud si to s necim nepletu, tak dokonce ma v tech glibc-kernheaders RH
nejake "AI"-makro, ktere pri pokusu zkompilovat proti temto hlavickam
kernelovy modul hlasite krici a kompilaci prerusi.

-- Honza Houstek