Jaký filesystém, jaké zálohování ?

Milan Kocián milon na wq.cz
Pátek Březen 5 10:50:08 CET 2004

On Fri, 2004-03-05 at 10:36, Kovar Jan wrote:

> Omlouvam se za OT, ale kde se da koupit USB ramecek za 1000,- ? To bych
> poridil hned.
>
> TNX

Mam dojem, ze jsem ho koupil v http://www.ben-int.cz

Je teda fakt, ze je to 2.5" USB 2.0 bez externiho napajeni. Stalo to
okolo 1000,- bez DPH (nereknu presne, maji zaheslovany cenik). Je to
nejaky desny noname, ale zatim funguje bez problemu (na prenos dat).
3.5" asi budou drazsi. Je to cca pul roku, co jsem to kupoval.

S pozdravem Milan Kocian