Jaký filesystém, jaké zálohování ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 5 11:06:05 CET 2004

Vancl Miroslav (QRIS) wrote:
> Mám tam sice teď Reiserfs

to je hlavni problem. Vite PROC ho tam mate, nebo ho tam mate jenom
proto ze je t ozurnalovaci FS?

> nad RAID1 (mirroring) ale řádný externí backup se

> A ještě ten filesystém - co byste radili Reiser nebo ext3, nebo ještě nějaký

ext3 ne, presto ze je rugged, dela obcas neplechu po zapisu vetsiho
bloku dat (pecku si nejde ani pingnout).

> jiný (třeba XFS) ?

pouzivam k plne spokojenosti.

Ale. Mam raid rozdeleny na vice partisen (8), takze nektere jsou ext2
(cache squida, /boot, spool), nektere kupodivu ext3 (/var/log) a nektere
XFS. Lae jenom tak nemam velkou obavu, ze mi zhukne system kvuli tomu ze
nema misto na disku kdyz se bude nekdo pokouset o DoS.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!