Jaký filesystém, jaké zálohování ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 5 12:11:00 CET 2004

Jan Houstek wrote:

> Mozna ho tam ma jen proto, ze ma SUSE. Tam to je default.

Aha :o)

> Tohle je cisty FUD. Mirnete se, prosim.

omlouvam se, ale byla to trpka zkusenost, tak sjem mozna nevhodne varoval.

> Hmm, a jaky mate duvod k tomu, ze soucasne pouzivate xfs, ext2 a ext3.
> Chapu jeste to ext2 x zbytek sveta, ale k cemu michat vic zurnalovacich
> filesystemu?

Treba proto, ze kdyz ten stroj zdechne, tak na ext3 se dostanu z
botovaci diskety, kdezto na xfs se mi to na jednu fd nevejde. Tak proto
ten log je na ext3 a nikoli xfs. A navic se muzu podivat do journalu na
pricinu zdechu pokud se tam stihla zapsat.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!