Postfix - status=deferred - co s tim? VYRESENO?

linux na ssos.cz linux na ssos.cz
Pátek Březen 5 14:51:36 CET 2004

Nevim cim to bylo ani proc se to stalo.
Ze zalohy jsem vyhrabal stary konfigurak main.cf a upravil (cesty k lib atd)
Pote jsem restartoval postfix a vsechno jelo.
Dnska byla v poradku, zadny antivirus nebezel.
Nechapu jak bylo mysleno ze postfix o tom MX nevim (proc kdyz je to vse na
lokale?). Zajimavosti bylo, ze pro vlastni domenu vse odeslal, jen pro okolni
svet ne.
Kazdopadne postfix uz bezi a odeslal vsechny maily se postupne odeslaly (co
mely status deferrer).
Dekuji za odkaz na prirucku systemoveho administratora.
Sice postfix bezi, ale neda mi to a budu se snazit najit chybu, proc to
nebezelo.
Main.cf nebyl meneny (pokud server nebyl napaden, ale nenasel jsem nic co by
tomu nasvedcovalo).

Dekuji vsem za snahu mi pomoci.

Krasny vikend.
-- Filip Flajšar