Zaloha fs

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 5 16:25:27 CET 2004

Anton Caniga wrote:
> Cafte,
>
> nerad vas znovu vyrusujem ale potreboval by som poradit.
> Mam FLASH disk 128MB na nom nam linux, kt. zabera
> 80MB z toho FLASH disku.Potreboval by som ten linux
> zalohovat, lenze nevie ako ked sa mi na tu Flashu nemesti.
> Kamarat mi poradil nieco taketo:
>
> scp 'tar -cf test.tar /' root na 195.46.67.2:/test

to delate vzdalene?

Mimochodem, pred nedavnem jsem se tu ptal v podstate na stejny dotaz,
subj zhruba jak zalovofat FS pres sit. Reseni co mi nekdo doporucil bylo:

 >Takze se ptam, je nejaka cesta jak dumpnout nejlepe pomoci dumpu pres sit?

Zhruba
fname=`date +%y%m%d`;dump -0uj -f - /|ssh backup na nejakyserver "cat >
krepyserver-${date}.dump.bz2"

Ked nemas druhy server so sshd, ale mas windowsy so sharami a nevadi ti
odposluch, tak nahrad ssh smbclient.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!