Jak dostat verejnou IP na PC v lokalni siti

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Březen 5 16:54:19 CET 2004

On Fri, Mar 05, 2004 at 03:12:00PM +0100, Roman Junga wrote:

> Potrebuju pres tento router (firewall) dostat do lokalni site verejnou
> IP adresu od ISP.
>
> Port forwarding funguje bez problemu, ale ja na tu stanici potrebuju
> forwardovat vsechny mozne porty a to se mi nedari.

ip route add <routovana_ip> [ via <pres_koho> ] dev <vnitrni_interface>

Samozřejmě je potřeba zajistit, aby k vám ty pakety vůbec přišly, a také
správně nastavit gateway na tom počítači.

                                                          Michal Kubeček