Jednoduche shapeovani?

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Sobota Březen 6 16:58:21 CET 2004

> Tohle prave pujde jen na odchozi traffic. Aby se TBF napasovalo i na
Njn, to jsem si pak taky uvedomil, ja jsem zvykly na IMQ :)

> prichozi, bylo by nutne to nejak propasirovat napr. pres IMQ, ale buhuzel
> budoucnost IMQ nevypada moc ruzove (uz dva roky je unmaintained s tim, ze
> sem tam nekdo neco opravi a par distributoru to udrzuje ve svych
> kernelech, nejaci lide to udajne prepisuji, ale maji s tim dost problemu).
Mno ja to ve svem jadre udrzuji, funguje mi to a tak do toho nevrtam. Tusim ze
nejvic to prepisuje Roy a ten tak poruznu jasa a zase hned zas smutni ze to
nakonec prece jen nejede... Ja jsem si zvykl na par zasad se kterymi to IMQ
opravdu funguje (tedy rozhodne shapeni souctu in+out mozne neni).

> Je to skoda, protoze IMQ mi pripadalo jako uzitecna vec a doufal jsem, ze
> bude soucasti 2.6.
Je to uzitecna vec ale bohuzel se s tm musi strasne opatrne.

> Takze na omezeni prichoziho trafficu vam zbyva ten ingress qdisc.
Ja si myslim ze tohle bych jeste s IMQ utahl. (minimalne na desktopu kde by to
nezdechlo po 3 hodinach ale dnech, cehoz bych si tezko vsiml :)
--