PHP editor s debuggerem

Cocek Pavel Ing. cocek na vukv.cz
Sobota Březen 6 17:19:52 CET 2004

Mam rozbehnuty PHPedit 0.7 s debuggerem DBG.

Mam to udelano tak, ze PHPedit bezi na windows s DBG listenerem  a PHP s DBG
debuggrem bezi na linuxu (fedora). PHP je v. 4.3.3

Debugger musi byt nakonf. v php.ini

Na windows musi bezet DbgListener.exe a PHPEdit se musi nastavit v
preferencies aby ho znal.

Na linuxu musi bezet samba a musi byt pro PHPEdit pristupny adresar kde se
spousti scripty.
Vetsinou jde o adresar /var/www/html.

Pak si otevrete v PHPEditu script z adresare na linuxu a muzete krokovat.
Jde mi krokovat jen scripty. Pokud tvorite treba stranku s tlacitky neprisel
jsem na to jak simulovat stisk tlacitka mozna to ale nejak jde.

PC