Ako zfunkcnit multimedialne klavesy v KDE spolu s KDE Keyboard tool? was: hotkeys zamrza

Peter Luciak peter na luciak.org
Sobota Březen 6 19:23:06 CET 2004

On Fri, Feb 27, 2004 at 10:16:47AM +0100, Lubos Moscovic wrote:
> Zdravim vsetkych.
> mi vlastne nic ine neostava) a bez US layoutu sa moc daleko tiez
> nedostanem, cize prepinanie klaves je nevyhnutnostou.
> Neviete teda niekto ako zosuladit spolunazivanie tychto dvoch programov?

	Ja som to vyriesil tak ze som zrusil prepinac klavesnice v KDE (aj
tak len zbytocne zerie pamet a nevedel som v nom rozbehat prepinanie
pomocou Alt+Shift) a urobil som to priamo na urovni Xov:

/etc/X11/XF86Config-4:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc104"
        #Option         "AutoRepeat"    "500 5"
        Option          "XkbLayout"     "czsk"
        Option          "XkbVariant"    "us_sk_qwerty"
        Option          "XkbOptions" 	"grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

A funguje to...
> So sudruzskym pozdravom
> Lubos "herrman" Moscovic
> HOWG

Praci cest,
P.L.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

Most European countries will now accept a photocopy of your genitals
as a means of identification.