Mplayer nepřehrává filmy

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Březen 6 17:22:23 CET 2004

Vážení a milí!

V SuSE 8.1 je MPlayer bez kodeků pro přehrávání filmů, tak jsem si příslušná
rpm stáhnul odsud: http://packman.links2linux.de/index.php4?action=128&vn=3.
Po spuštění, ale hlásí, že nemůže najít libxvidcore.so.2. Když jsem zkusil
nainstalovat pouze balíčky s Kodeky, tak MPlayer sice naběhne, ale při pokusu
přehrát film prostě zatuhne.

Před tím než se to pokusím zkompilovat jsem se chtěl zeptat, jestli by
nestačilo například doinstalovat nějaký balíček nebo tak...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Tento e-mail určitě neobsahuje žádné viry, protože nepoužívám operační systém
Windows.
Šandíkovy webové tipy:

http://www.balustrada.cz/bratrstvo/cislo.phtml?0307_tema2 Víte, co si myslí
Jan Sokol o cudnosti?
Citát na závěr:

Umění je k tomu, aby znepokojovalo, věda ukidňuje.

 							Georges Braque