Re: Pravidelné přihlášení na POP3

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Březen 7 08:57:49 CET 2004

"P.L." <plnews na seznam.cz> writes:

> potřeboval bych zajistit pravidelné přihlášení na POP3 server, který
> kontroluje dobu od posledního přihlášení a při nevyužívání účet ruší. Nemáte
> někdo tip nebo nápad jak by to šlo udělat z RH9 routeru? Stačí skutečně jen
> přihlášení na účet. Žádné stahování zpráv není nutné ani žádoucí.

[robert na echelon robert]$ telnet pop3.seznam.cz pop3
Trying 212.80.76.45...
Connected to pop3.seznam.cz.
Escape character is '^]'.
+OK Hello, this is Seznam POP3 server
USER user-name                              <-
+OK Enter your password please
PASS user-password                          <-
-ERR No such username in system
LIST                                        <-
-ERR Can't use this command now
QUIT                                        <-
+OK Closing connection, see you later
Connection closed by foreign host.
[robert na echelon robert]$

  Řádky označené "<-" jsou ty řádky, které posíláte vy, zbytek jsou
odpovědi POP3 serveru. Jak to zautomatizovat, to už máte za domácí
úkol.

  Možností je nespočetně mnoho jak to udělat. Nikdy jsem to sice
nezkoušel, ale podívejte se na přepínač "-c" u fetchmailu. Pokud by to
fungovalo, máte k tomu i SSL.

--
Robert Vojta