Solved: Ako zfunkcnit multimedialne klavesy v KDE spolu s KDE Keyboard tool? was: hotkeys zamrza

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Neděle Březen 7 13:01:42 CET 2004

Zdravim.
Velmi pekne dakujem za plodne napady pri rieseni tohto problemu.
Vyskusal som mnoho veci, ale vsetky mali urcite obmedzenia a vysoku
mieru neakceptovatelnosti.
Nakoniec sa mi vsak podarilo dotiahnut to do konca, tym ze som
nasledovne zeditoval XF86Config:

Section "InputDevice"
        Identifier       "Keyboard"
        Option           "CoreKeyboard"
        Option           "XkbModel"              "microsoft"
        Option           "XkbLayout"             "us,sk"
        Driver           "keyboard"
        Option           "XKbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
EndSection

Pri tejto konfiguracii sa uz klavesnica prepinat da (absencia vlajocky v
liste mi naozaj nevadi a skratkova klavesa
alt-shift je naozaj najvyhovujucejsia) a hotkeys uz funguje bez ohladu
na prepinanie klavesnice.
Nevidim sice to tohto problemu tak hlboko ako by som chcel (napr.
netusim preco sa toto dialo a preco sa problem
vyskytol pri prepnuti klavesnice ci uz keyboardtoolom od KDE alebo
xkbselu a pri tomto rieseni na urovni X uz nie,
ale to je uz trochu viac bokom).

Takze este raz vsetkym vdaka

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic