Ako na zalozne pripojenie do inetu?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Březen 8 09:42:58 CET 2004

V St, 03. 03. 2004 v 12:19, Jaroslav Filip píše:
> Mozna je to blbost, ale nestaci pouze v routovaci tabulce nastavit dve default gateway s ruznym nastavenim metriky? Potom to bude fungovat samo. Jeste jsem to nikdy nedelal, ale myslim si, ze k tomu tam ta metrika je.

To my tedy nešlo. Metrika v routovací tabulce ukazuje na nejvýhodnější
cestu k danému cíli. Podle všeho současná linuxová jádra metriku samy o
sobě nijak nevyužívají (to ovšem nemusí platit pro nejrůznější routovací
démony při dynamickém routování).

Metrika na jiných platformách (např. Cisco IOS) funguje tak, že se
používají záznamy s nejmenší metrikou. Po vyšších se sahá až v případě
problémů s dostupností cesty.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX