GRSecurity

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Pondělí Březen 8 12:40:03 CET 2004

Jo jo uz jsem to udelal taky tak, vyhodil jsem to z gradm a prelozil. Ted
jsem tada spokojen :)
Jasne ze jsou ty implicitni ACLs celkem rozumne, souhlasim s vami. Ale i
tak jsem radsi, kdyz mam moznost 100% kontroly a neni mi nic vnucovano.